Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie zorganizował w 2014 roku II edycje szkolenia on-line oraz warsztaty pod tytułem „Internet w kreowaniu marki, czyli e-marketing w praktyce” .
Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w Internecie, czyli jak skutecznie przeprowadzić kampanię reklamową oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi służących podnoszeniu jakości świadczonych usług przy pomocy Internetu.
Szkolenie zaadresowano do specjalistów i doradców zatrudnionych w wojewódzkich ośrodkach doradztwa rolniczego oraz w Centrum Doradztwa Rolniczego. Do udziału w szkoleniu zaproszone w szczególności osoby odpowiedzialne za rozwój przedsiębiorczości i agroturystyki na obszarach wiejskich.
Słuchacze w praktyce poznali wykorzystanie kampanii reklamowych w serwisach internetowych, wyszukiwarkach oraz poprzez serwisy społecznościowe i na forach dyskusyjnych.
Narzędzia te w obecnych czasach są ważnym elementem w kreowaniu marki. Plan marketingowy gospodarstwa agroturystycznego czy lokalnego przedsiębiorcy oparty o nowoczesne nośniki informacji i przekazu w zdecydowany sposób przyczynia się do rozwoju firmy i zwiększenia dochodowości. Strategia e-marketingowa to niezbędny suplement każdej działalności biznesowej. Poznając arkany Internatu i jego możliwości oraz oddziaływanie, przyczyniamy się do wzrostu przedsiębiorczości obszarów wiejskich.